djmariyo djmariyo
542
BLOG

Szczujnia, za moje pieniądze

djmariyo djmariyo Rozmaitości Obserwuj notkę 4

 "Łapaj złodzieja" - zakrzyknął kieszonkowiec. I swego czasu, Tomasz Lis, nazwał szczujniami portal Wpolityce.pl i bodajże poprzednie "UważamRze". Portal braci Karnowskich, zaprasza do wyrażania opinii, komentatorów różnych opcji politycznych (vide Jacek Żalek - poseł PO), natomiast tygodnik "UważamRze" w formie takiej, jaka uwierała pana Lisa, to już historia.

Określenie "szczujnia" bardzo mi sie spodobało, ponieważ jak nic, pasuje do naszych głównych mediów.

TVN, Polsat, Zet, RFM i co najgorsze: publiczna radio i telewizja, od rana, do rana szczują jednych, na drugich (wiadomo kogo, na kogo -  produktem tegoż szczucia jest przecież Ryszard C.).

Gdyby ktoś miał wątpliwości: proszę pokazać mi jeden, JEDEN!!! pozytywny materiał o Kaczyńskich. Na przestrzeni lat, JEDEN całkowicie pozytywny materiał...Nie ma aż tak złych ludzi, żeby nie można było co dobrego o kim napisać. U nas, o Kaczyńskich, no...nie da się...

Chyba że coś przeoczyłem. Poproszę o wyprowadzenie mnie z błędu.

No i właśnie, podążając samemu, za swoja myślą, opiszę jak to wczoraj (30.01.2013), Polskie Radio Program III, godzina 15:00 - czyli cogodzinnie wydanie wiadomości, jako pierwszą wiadomość podaje, iż Ruch Palikota składa doniesienie do prokuratury, na poseł Krystynę Pawłowicz. 

Powtarzam, bo to ważne: jako pierwsza informacja.

To w ten dzień, kiedy od rana, portale piszą o wstrzymaniu dotacji z UE, na nasze drogi.

To dzień po tym, kiedy portale piszą, iż co trzecie dziecko, rodzi się w biedzie i ubóstwie. To też powtórze, dla tych którzy zamykają oczy i wydaje im się, iż stają się niewidzialni: CO TRZECIE DZIECKO W POLSCE, RODZI SIĘ W BIEDZIE I UBÓSTWIE!

Oraz kilka dni po tym, jak GUS podał dane o Polskiej gospodarce i o rosnącym bezrobociu. Pare dni po tym, jak senator Jan Rulewski z PO, obawia się bezrobocia, na poziomie 20% (a te 2 mln ludzi, którzy wyjechali z Polski, to pewnie na wskutek zimnych zim) , ponieważ rząd przegapił moment, kiedy trzeba było zareagować.

I właśnie wtedy, czyli w środę (30.012013), o pełnej godzinie 15-tej, jako pierwsza wiadomość, Trójka podała właśnie to, co wspomniałem...

Czy coś muszę jeszcze dodać? To dzieje się, za moje pieniądze.

djmariyo
O mnie djmariyo

niemłody, niewykształcony z niedużego miasta...

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości